A CPI és a Parkl stratégiai megállapodása új dimenzióba helyezi az irodaházi parkolást

A jövő irodaházának egyre rugalmasabbnak kell lennie a bérlők folyamatosan változói igényeinek megfelelően. Az iroda már nem csak tér, hanem egy szolgáltatási csomag, amely az okos megoldások segítségével képes lépést tartani a modern, digitalizált munkavégzési trendekkel

A CPI Hungary és a Parkl együttműködése ebben is újdonságot jelent a szektorban, hiszen egyedülállóan rugalmas és egyben a fenntarthatósági célokat támogató megoldást kínál a bérlő cégeknek és munkavállalóiknak. A stratégiai partnerség keretében a CPI teljes hazai irodaportfóliója – 21 irodaház – parkolómenedzsmentje  és elektromosautó-töltő szolgáltatása újul meg egyetlen, könnyen kezelhető, felhasználóbarát rendszerben!
 
A hibrid munkavégzés velünk marad, beépült a hazai cégek génállományába is. A dolgozók visszacsalogatása az irodába mindenhol kihívás elé állítja a vállalatokat, ami átfogó megoldásokat igényel minden szereplő részéről. A kollaborációnak és a fókuszált munkának egyaránt teret kell adni, dinamikusan kezelve és monitorozva a felhasználói szokásokat és igényeket.
 
Vagyis a jövő irodája már nem lesz helyhez kötött, az üzemeltetőknek lehetőséget kell biztosítaniuk arra, hogy a bérlő cégek flexibilisen tudják a különböző lokációkat igénybe venni. Így az egyik irodaházban ugyanaz a cég közösségi tereket vesz birtokba vagy éppen konferenciát tart, egy másik lokációban található épületben pedig a vállalati székhely található. Ez a rugalmas céges működés pedig rugalmas, fejlett digitális szolgáltatásokat igényel az irodaház-tulajdonosok részéről.

Nem véletlenül Magyarországon a CPI már számos innovatív megoldást kínál a bérlőknek, elég megemlíteni a zöld bérleti szerződést, a Humán Innovációs Programot vagy éppen a myhive irodamárkát. Ezekkel a szolgáltatásokkal egyrészt közösséget épít az ingatlanóriás épületeinek bérlői között, másrészt népszerűsíti az irodahelyek dinamikus kezelését és megosztását. Ez természetesen rugalmas autómobilitási megoldásokat is szükségessé tesz, lehetőséget biztosítva az épületek közötti zavartalan mozgásra és a parkolási, valamint töltési szolgáltatások igénybevételére.
 
Vagyis egyre fontosabb szempont, hogy a munkavállalók már indulás előtt tudják, lesz-e helyük az adott épület parkolójában, illetve tudják-e majd akár az elektromos autójukat is tölteni. A jelenleg több mint 40 irodaházban összesen 10 ezernél is több parkolóhelyet, valamint országszerte mintegy 700 töltőpontot üzemeltető Parkl rendszerével egy könnyen átlátható felületen válik elérhetővé a munkavállalók számára a parkolóhelyek és töltős pozíciók foglalása a CPI irodaház-állományában.
 
Ráadásul a parkolás kényelmének növelése mellett a dolgozók közlekedési szokásaihoz kapcsolódó adatok gyűjtése szintén lényeges fejlesztési és optimalizálási lehetőségekkel kecsegtet. A bejárási adatok alapján megbecsülhető például, hogy adott napokon milyen az iroda látogatottsága és kihasználtsága, ami az energiahatékonyság növelése mellett lehetőséget biztosíthat akár az üzletileg hatékonyabb irodabérlésre és kiadásra is.

A CPI elkötelezett a fenntartható működés mellett, amelynek megteremtésében a Parkl fontos proptech partnert jelent. A Parkl Office keretében minden eddiginél egyszerűbb a mélygarázsok, parkolók optimális kihasználása, valamint az elektromos autók kiszámítható, üzembiztos töltése. Így nem csak a munkavállalók lesznek elégedettebbek a munkakörnyezetükkel, de a bérlő vállalatok is könnyebben elérhetik fenntarthatósági céljaikat.